viernes, febrero 05, 2010

No tant lluny de casa…

Skype. Pa amb tomàquet. La Competència. Tu. Jean-Paul. Barça. EFE. Spaguetti Carbonara. Hotmail. Manel. L’home que treballa fent de gos. Valdés, Alves, Puyol, Piqué, Abidal, Xavi, Iniesta, Sergio Busquets, Pedro, Ibrahimovic, Messi i Guardiola. Un altre cop tu. Angelines. Ous ferrats. Jean-Luc. Fotografies. Els Òscars. El minut a minut, però el bo, el de PR17 y ‘Monsieur Henry’, el de Ferran Martínez. Galetes Principe.Els amics de les arts. Mohamed Jordi. APM. Salsitxes de frankfurt. Al mar. Sol. Kebab. Internet. El millor calendari del món. Els guapos són els raros. Avui.cat. Dejà vu. The wire. Facebook. Català i catalí. JJJJusto Molinero. Succedani de cacaolat. I per suposat i sempre, tu.

8 comentarios:

Carola Solé Casas dijo...

bonissim, avui, casualment i per primera vegada des de que he arribat... m'he baixat el podcast de La Competència!

diga-li nostàlgia, diga-li ganes de riure

Manel sempre m'acompanya i tb estic consultant constantment el 3cat24... en el fons aixo de la distància és motl relatiu :)

per cert, veient el post anterior no he pogut evitar pensar en això. imagino que ja l'hauràs vist però és boniiiiiiiiiiissim! visca els germans cohen

http://www.youtube.com/watch?v=i4qSH9-5Rf4

Nina Tramullas dijo...

i tu també... bona nit :)

Víctor Mur dijo...

No l'havia vist no! Molt bo! Està clar que no aguantaré la mirada al metro... ara com em trobi un niñato com aquest li foto un hostión que no el reconeix ni la iaia!

Alejandra Palés dijo...

Jo cada matí faig l'experiencia d'agafar el metro escoltant la competència. I com si estigués a casa escolto les noticies de les 12 a catalunya. Ben extrany tot plegat, acabo rinet sola al train. i la primera setmana me la vaig passant escoltant els discs de els amics de les arts en bucle.

Mmmmm dijo...

Que maco, Víctor! M'ha encantat (Vale como animal de compañía o suspendo catalán básico para caggtizos?)

Víctor Mur dijo...

maría! Aprobado muy alto! Gracias por el comentario, por cierto, este fin de semana estaré por Dunkerke!

Mmmmm dijo...

Jajajajajaj bieeeeeeeeeeen! Era verdad! La butifarra de mi compi de piso da superpoderes catalanes. Cuando llegue a casa me la zampo entera, con la excusa. Por cierto, qué alegrón me ha dado lo de Dunkerque! Te escribo por caralibro para que me des detalles. Muac

Ferran Martínez dijo...

clap, clap, clap! Per cert, perquè tenim els mateixos gustos??? Manel, La Competència, Avui.cat... I merci per la dedicatòria tio!! De veritat que m'ha encantat! Ets molt gran!